Busowa šula  /  Bussschule

Wokoło běhanje, harowanje – tak nic !
Kónc septembra je nas w šuli „busowa šula“ wopytała. Busowy šofer je nam rozkładł, kak mamy so prawje při zastupje do busa a w busu zadźeržeć. K tomu dawaja wšelake prawidła. Někotre z nich smój wam napisałoj:

1. Při busowym zastanišću njestorkamy druhich šulerjow!
2. Zalězemy pomału do busa a postrowimy busoweho šofera!
3. Šulske toboły njesłušeja na sedła.
4. Dołhož bus jědźe njesměmy wokoło běhać a mamy so měrnje zadźeržeć.
5. Jeli bus znjezboži dawa hamor, z kotrymž móža so škleńcy rozbić.

Tež wotběh, hdyž smy raz busowu kartku zabyli, je so nam rozkładł. Na kóncu teoretiskeho kubłanja w awli šule smy sej widejo wobhladali. Tutón film běše woprawdźe cool a lóštny, wosebje pak powučacy. Na kóncu wozmny nas šofer busa na jězbu přez Pančicy sobu. Pozdźico dósta kóžde dźěćo hišće wopismo wo wuspěšnym wobdźělenju přepodate.
Alena Škodźic a Jelena Riehlec
3.lětnik

Herumlaufen, lärmen – so nicht!
Ende September besuchte uns in der Schule ,,die Busschule“. Der Busfahrer erklärte uns, wie wir uns beim Betreten des Busses und im Bus richtig verhalten. Dazu müssen wir verschiedene Regeln beachten. Einige davon haben wir euch hier aufgeschrieben:

1. An der Bushaltestelle schubsen wir keine anderen Schüler!
2. Wir steigen langsam in den Bus ein und grüßen den Busfahrer
3. Die Schultaschen gehören nicht auf den Sitz.
4. Solange der Bus fährt, dürfen wir nicht herumlaufen und sollen uns ruhig verhalten.
5. Sollte der Bus verunglücken, können wir den besonderen Hammer nutzen, um die Scheiben einzuschlagen.

Auch den Ablauf, wenn wir die Busfahrkarte vergessen haben, hat er uns erklärt. Am Ende der theoretischen Ausbildung in der Aula der Schule haben wir uns noch ein Video angesehen. Dieser Film war wirklich cool und lustig, besonders aber war er lehrreich. Am Ende nahm uns der Busfahrer sogar auf eine Fahrt durch Panschwitz-Kuckau mit. Später bekam jedes Kind nach der erfolgreichen Teilnahme eine Urkunde als Erinnerung.
Alena Schkoda und Jelena Riehle
3.Klasse

20180925_085910.jpg 20180925_085934.jpg
20180925_085955.jpg 20180925_090014.jpg
20180925_094415.jpg 20180925_094447.jpg
20180925_094510.jpg 20180925_094546.jpg